190410 21:02

Hejjjsan

Idag så gar det vart skooola det gick bra , och på pulsslaget så hade jag alina ch carro oxå egentligen , men det blev nåt strul , så hon följde inte med och då drog jag och alina iväg hem till henne fikade en snabbis och sedan så cyyklade vi iväg en trevlig liiiten cykel tur tycker jag , eller hur Alina :D

Ja sen så kvartisex så tog vi bussen till gårn, där var det döööööttt, och halv8 for vi hem igen ;) jag gick hem och satte mig vid datan jag :) så nu ska jag snart hpa in i duschen och sedan sooova :D haha pussss//Nanna.♥

Kommentarer
Postat av: Alina

hahah :D fika en "snabbis"? tror inte de.. seg nanna ;)

2010-04-20 @ 17:34:05
URL: http://alinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0