210410 19:58

Hej,

Asså shiit vad sent jag gör mina inlägg igentligen :/ men jag har inte tid så mkt på dagarna :(

Aja min dag böjde med att jag klev upp typ 7 fikade och fixade mig stack till skolan och alla var galna som vanliiigt;)

Sen så efter vi slutade följde jag med Alina och Caroline och solade :) fast jag och Carro bara satt i det där extrenmt lilla rummet och kollade då Alina låg och solade och det kröp upp en liten fluga mellan bena på henne :) ahahhahha

Ja efter det stack Carro hem och jag och Alina gick till gårn för att vänta på att 4 bussen skulle komma så vi kunde åka hem :) på gårn var det ju sådär, inte så kuligt att få en spritpenna upp tryckt i näsan , nejnej ;s haha

Och sen så for jag till mormor och morfar och käkade och sen kollade jag TV och somnade som vanliigt , sen kom mamma och mormor hem från stan , och då fick jag ett par nya skor , fejk converse , fast jag ska köpa "äkta" oxå :D

AA men jag skrivermer sen pussss//:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0