En skön dag i solen

Hej!

Igår så bloggade ju inte jag men jag kunde inte för att jag kom till pappa vid ungefär 5, och klockan 6 så skulle Lina,Linus Pelle och Kickan komma till oss på middag och Lina skulle sova hos mig, ja den kvällen igår vart väldiigt roliig (Y) :)

Vi åt jätte god mat , sen så skulle vi "barn" kolla på film och först så kollade vi på trubbel i paradiset, (ganska bra faktiskt)

Medans så var dom vuxna uppe och spelade kort, sen så kollade Lina och Robert på en skräckfilm , men jag vågade inte titta , hehe ;p

Ja så då satt jag uppe på mitt rum och snackade skype med Lovisa och Jens :)

Sen så kom det hit nå folk, ja sen typ vid halv 3 gick alla hem , men Lina stannade för hon skulle sova hos mig så vi gick in på mitt rum och snackade skype med Jens ;) och vi hade så tråkigt så vi satt och spelade harpan :o hhahahha

Ja och vi gick väl och la oss typ 4 ;)

Och då var man ju inte alls trött imorse när man vakande :p

Aja nu ligger jag iaf på altanen med pyjamas och Lina sitter och steker i solen ;) hahaha

Jo jag kollade på den där förbannade skräckfilem imorse ändå ;o men den var inte så läskig som jag trodde den skulle vara ;p den hette iaf Sorority row.

Och jag ska typ hem till mamma vid 6-7 så då bloggar jag nog då oxå , men ikväll blir det en tidig kväll för imorgon är det ju skolaa :(

Puss, //Nanna♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blooogg! :D

2010-04-11 @ 18:24:27
URL: http://blondieofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0