Härliga fredag

Hej!


Skönt med fredag idag!  Dagen har i övrigt gått jättebra och portugisiskaläxan att skriva hur man gör olivolja var bra ;) På lunchrasten gick vi ner till stranden och tillbaka och eftersom det är fredag idag så köpte vi även glass. Jag provade Magnum Gold och den var god! Väldigt snygg färg också! :D   Annars idag har jag inte gjort så mycket, när jag kom hem fikade jag och sedan satte jag mig här. Nu har jag nyss kollat på Bella&Tyra Show och ska väl se på nåt annat nu kanske , hihi :)


Ha en bra fredagskväll! :D


// Lovisa











Kommentarer
Postat av: ida

du knäpper så fina bilder lovisa :)

2010-04-25 @ 20:00:09
URL: http://igerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0