kusiiiin

Hejj,

Ja skolan var ju bra :) vi hade friensdag , så då var man grupper och jag var med : Caroline Ted Jens Dennis och Simon.

Man skulle typ vara ute och göra en massa övningar.

Jag fick va en hund staty som dom skulle bära 20 meter;s haha , kändes lite konstigt där dåå ;)

Ja och en massa annat kul , :) sen så efter det hade vi lunch och på lunchen så var det AS kul :D jag satt med Adde  , Carro ,Josse och Micka :)

hahah najjsss vi hade iaf ;)

ja och efter det så skulle vi lyssna på en tjej som berättade om sitt liv , hon hade typ haft anorexia (stavning) och man typ somnade där, men lite intressant var det väl iaf :)

Ja och sen drog jag till ånge , och nu sitter jag och Ida , (äntliigen får jag fräffa den sötpruppen oxå :))
JA och vi sitter i kusins skit rum , haha , han städar inte så ofa tro jag nog, 18 år är han , haha :P

Ja och nu ska jag snart klippa mig och fääääärga håret (Y) ni får se det sen hur det blir :D pussss//Nanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0