ute i sooolen

Hejsan

Ja jag pallrade mig faktiskt ut en sväng idag för jag skulle ta en promenad med hunden så då gick jag förbi hos mormor men hon var inte hemma för hon och mamma var på sjukhuset och hälsade på morfar min :)

Men min moster var där , hon satt och solade på altanen så jag gick dit jag med och satt och solade och pratade sen så åt jag middag där oxå, det var laxpaté mummmmms

Jag var där i ungeför 3-4 timmar heheh ;D

Sen kom mamma och mormor igen och då hade mamma varit och köpt soffa och massor så soffan kommer idag :) ja klockan är ju över 12 så heheh

Ja och nu så ska jag och Lovisa prata skype hela natten lång har vi bestämmt ;D hah men vi hörs imorgon puss hejdåå

//Nanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0