:D

Hejjsansvejsan i liiiiiiingon skoooogen :D

Ja jag bloggade ju inte i igår för jag hann inte,

Igår så slutade vi skolan klockan2 för vi skulle hinna hem äta å fixa oss sedan klockan sju så skulle hela minervaskolan å boberg och fränstaskolan skulle vara i erikslund klockan 7 för vi var ju på danskväll igår , och det var väl helt okej ;D
dansade gjorde jag å , med Oskar Anna-lotta och Josefin :D
Jag åkte med Johan hem fast Adde å Wille skulle med å så man fick ju sitta å trängas i baksätet med dom ;)
Jag kom hem typ 10 och satte på datorn å kikade runt lite där sen så akande jag 12 å datorn var på så jag hade somnat framför datorn :s  då är man tröööööt!



Idag så vaknade jag typ 10 å låg å smsa ett tag med en massa fööölk:D
sen sånär jag skulle gå ner så kollade jag ut genom fönsteret men man såg typ ingenting för att det snöade as mkt! :o
a iaf jag gick ner å kolla tv sen så åt jag lite lunch å gick upp å städade rummet sen så fixade jag mig å sen så skulle jag ut å gå med Castor så jag gick till morfar i "snöstormen" man var typ dyngblöt när man kom fram ! :o
a sen så åkte jag med mamma till ånge för hon skulle jobba och då kom pappa å hämtade mig på mammas jobb å vi åkte ut på byn å handlade å gick lite på torget typ ;)
Å sen så åt vi lasagne när Eva kom hem :D å nu sitter jag här :)

Nä nu ska jag ta å hoppa i ett varmmmt bad :D


Hejjjjssvejss dåå !           //Nanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0