Kladdkaka !

Hejjjis'

Ja jag har nyss bakat kladdkaka :)
Men jag kan inte lägga upp nån bild för jag hittar inte min kamera :(

Ja idag så har jag bara kollat på film för jag var ju hemma från skolan idag igen.
Jag klev upp 10i1 och då så gick jag ner och kollade på en film som hette One more thing.
Jag tror att den hette så iaf;) men den var inte så jätte bra menmen

Sen efter den filmen så gick jag upp och kollade Grey's Anatomy, jag har ju den första säsongen, jag ska snart köpa den andra säsongen oxå :D

Ja och sen så duschade jag och gick ner och gjorde en kladdkaka och nu sitter jag här, Fast jag har prata med Lovisa idag oxå :D


Skriver mer sen!

Puss&Tjing           //Nanna!


Kommentarer
Postat av: therese

sv; tack för rådet :D



btw, snygg blogg :)

kram<3

2010-02-16 @ 20:09:11
URL: http://theresecogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0