Med Idaaa

Hejjjis'

Oj jag  har inte bloggat på två dagar :s
Förlåtförlåt men i Torsdags så kunde jag inte blogga för att jag åkte slalom från klockan 9 på morron till 9 på kvällen :D

Då åkte jag med Josefin,Basse,Verner,Joel å massa fler :D
Å det var suuuuper kuul :D fast man har ju ont i bena nu ;)



Och igår/fredags så var jag ju först på skolan det var som vanligt och sedan så åkte jag hem och packade för jag skulle åka bussen till ånge med Ida , och där så åt vi först på Shis sedan så gick vi på konsum och köpte liiiiite godis och sedan på shell å hyrde film (Y)
Sen så åkte vi hem till henne å åt giodis å kollade på film :D


Men nu så ska vi ta å fika å fixa oss och så men vi hörs seenare

 

Puss&Tjing               //Nanna ♥


Kommentarer
Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

Hej ! Allt bra med dig?:)

2010-02-20 @ 19:23:56
URL: http://amandabergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0