OJOJOJ

Hejjjis'

Ja nu har jag ju inte bloggat på typ 458763895+3784545207695798759769845år och det är inte braa
Ja jag kan ju börja med i söndags då var jag på berget med en massa folk å åkte slalom det var fett najs :D
Sen kom jag hem typ kl halv6 å då så åt jag å duscha å fixa lite på rummet å sså.


Igår då var det skola å då så har vi ju temavecka så vi har inte vaniga lektioner , det är kuuul, a iaf igår så hade vi typ läsa film sen så fick vi gå hem det är najssss :) ja å hemma gjorde jag inte mkt , jag kunde inte blogga för internet var typ stööört!


Idag så hade vi dans hela förmiddagen det var oxå kul, det var bugg (stavning) och nå annan som jag inte kan stava , ja å det var ju kul som jag sa :D
Sen så hade vi tjejer tjejgrupp i en å en halvtimme det var oxå rätt najss men vad vi gjorde där får jag inte säga för det är hemliiiigt ;)
Sen hade vi idrott med 7b å då så spelade jag Josefin,Alina och Wille pingis :D det var as kul.
sen så försvann Josefin ett tag ,å vart vet jag inte så då busade jag å Alina med Wille lite grann  å kul var det å :D hahahah ja å sen så åkte jag till morfar och åt å sen så körde han mig till bussen för jag skulle på badhuset med Josefin å där var det fooolk. och nu sitter jag här hemma vid datorn och ska pluuuuuuuggggaaa baaajss franskan! jag har prov på det imåån:(

Puss&Tjiing              //Nanna.       oj just ja jag fick smink borttagning i ögat förut oxå å faan vad det svider ;o.

Kommentarer
Postat av: Milne

Hej, hur länge har du bloggat? Ha det bra :)

2010-02-23 @ 21:42:43
URL: http://milne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0