Pratar med Idaa :)

Hejjjis'


Ja nu har ju melodifestivalen vait och jag sitter och pratar med Ida i telefon :)

Och jag har ännu inte städat mitt rum :/
Men rensat garderoben det har jag gjort (Y)

Och nu sitter jag och väntar på att Lovisa ska komma hem :)
Då ska vi nog kanske se på beverly hills 90210, Bara två skivor kvar nu av det då¨:). av åtta !

Ja så vi har sett det sen Lovisa kom till sverige det är typ det enda vi har gjort ;) nejdåå det är det inte men varje kväll så har vi gjort det iaf och druckit te och ätit macka :D myyyyssigt !

Vad tomt det kommer att bli tomt nu när Lovisa snart ska åka hem :(
Men vi ses ju till sommaren igen iaf  :D

Ja och vi ska ju flytta oxå så det kommer nog gå ganska fort det å  tills sommaren , man får ju hoppas iaf :') <3

Aja nu så ska jag kolla runt på lite bloggar och prata med IDAAA <3

Ja henne var det JÄTTE länge sen jag var med sist så vi kanske ska chiiilla lite till helgen :D:D
Blir kul det :)


Puss&Tjiing               //Nanna!

Och en finfin bild på Ida oxå då :)


Fast den är ganska gammal den är från förra året ;)


Kommentarer
Postat av: Maja

Vart ska ni flytta? :)

2010-02-13 @ 22:51:40
Postat av: bästa gerling's !

we like it

2010-02-14 @ 17:12:53
URL: http://igerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0