tjooolallalalallalallalalalalahopp:D

Hejhej.

Ja idag så vakande jag typ halv 10 och låg kvar i sängen tills 10 ungefär:D
sen så kom mamma å hämtade mig vid 12 för då skulle vi åka å kolla på tapeter eftersom vi ska ju flytta å då ska vi göra om lite ;)

sen så åkte vi på ica och sedan så körde mamma ner mig på brandstationen för där var pappa å städade med alla som jobbade där för dom skulle "storstäda" och rensa allt möjligt där , och han jobbar där ;D.

sen efter det så åkte vi hem å då var jag ute med brolle , efter det så åkte vi på affärn och sen så kom vi hem å då städade jag mitt rum (Y) och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar :D , det blir grillad kyckling å pommes (y) :D:D


(mamma och pappa bor inte tsm dom flyttade ifrån varann typ då jag var 1-2år man kanske kunde missuppfatta det :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0