AJAJ

Hejjjis'
Ja idag har man varit på skolan :)
Det gick bra, fast vi har läxa i matte franska och engelska ;( USCCHHH
Ja jag ha gjort matten nu faktiskt :D
SKÖNTT
Ja idag så hade vi lite olika ämnen och v ihade syslöjd oxå eller ja det är på elevensval och då har jag det :)
Och jag håller på att göra en sak till Lovisa fast jag kan ju inte säga vad det är här :P utan det får ni se när hon har fått det, och hon kommer få det om 20 dagar prick :D
Aa och då stog jag hela lektiononen alltså i typ 2 timmar och har JÄTTE ont i benen nu ;(
Aja det går ju över :)
Men jag skriver nog mer ikväll annars så säger jag godnatt nu :D
Puss&Tjing              //Nanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0