goooodnight

SOV RIKTIGT GOTT , för imorn ät det fredag! :D



Puss&Tjing ♥


// Lovisa


Kommentarer
Postat av: Tilda-[foto&design]

Sv: Men gud vad gullig du är! Tack<3 Jätte kul att få inspirera någon annan! Kolla inlägget senare så ska du få lite mer insperation(;

Jag har en Nikon D40 och ibland använder jag en Nikon D50. Men nästa sak som ska trilla ner i min kameraväska är en Nikon D90(;

Jaa Canon eos 1000D Är en mycket bra nybörjarkamera, dock tycker jag att den kan kännas lite plastig och väldigt lätt men det är ju många som gillar lättare kameror, en smak sak sådär(;

Nej jag vet att Doris-knappen inte funkar men ska fixa det ikväll eller i morgon det lovar jag!

Kram!<3

2010-01-22 @ 21:15:40
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0