ooopps!!

Hejjjis'
Ja nu har jag inte bloggat på 3 dagar , förlåt förlåt , men jag har inte kunnat blogga för i fredags så var jag hos pappa och möblerade klart mitt rum och det kommer bilder på det sen det LOVAR jag och i lördags så var jag först hos pappa och då har Ewa alltså pappas tjej fyllt år så då kom det en massa folk sen så åkte jag hem till mamma och åt och sen så åkte vi och kollade på ett hus,vi har köpt det så nu ska vi snart flytta :D
Ja sen på kvällen vid halv 8 så hämtade jag och mamma upp josefin och vi for på gårn och där var det inte alls mycket folk, ja och där så kollade vi bara på tv och åkte hem vid 11. och idag har jag inte gjort mycket alls bara pratat med Lovisa och rensat lite saker.


Och sen så kommer nog min uppdatering här på bloggen bli lite sämre eftersom vi ska flytta men när vi har flyttat klart och allt så kommer  uppdateringen genast bli bättre det LOVAR jag verkligen :)
Puss&Tjing             //Nanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0