Shoppat ;)

Hejjis' :)


Dålig uppdatering idag..   Men nu har både jag och Nanna börjat skolan så då kommer det att vara dålig uppdatering.


Men jag har först varit i skolan idag där det var som vanligt typ. :P

Efter skolan for vi till Cascaishopping och där köpte jag lite grejer ;)  Jag köpte en jacka som jag ska ha när jag åker till Sverige, ett par jeans-tights, vantar tills jag åker till Sverige, jeans-kjol, jenas-jacka och lite underkläder ;)


Nu ska jag ta fram grejer tills imorn och sen ska jag göra te och se på Desperate Housewives ;)


Puss&Tjing :) ♥

// Lovisa



De ser mycket bättre ut när de är på!!!










Kommentarer
Postat av: Julia

Vad hände med underkläderna?? Blev det inga bilder på dem?? XD



Ses!!



Kramar

2010-01-12 @ 22:02:51
URL: http://juliasuperstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0