So sorry!

Hejjjis'
Ja jag är so sorry för att jag inte skrev igår men det var på grund av lite saker !
Ja men vi kan ju börja med gårdagen!
Jo först så var jag ju på skolan där hade vi slöjd och lite andra ämnen och saken som Lovisa skulle få blev oxå klar ^^
Ja ni får se vad det är sen för hon vet ju inte heller det :P
Ja sen när jag skulle åka bussen hem så stod jag Ted, Jonas och Tobias och väntade på bussen i 40-45 minuter och den kom aldrig så Ted ringde sin mamma och då åkte jag och Tobbe med där;)
Och Jonas skulle egentligen oxå åka med men han gick in på konsum:P
Ja sen när jag kom hem så la jag mig i sängen för jag var så jäklarns trött och sen så pratade jag med Lovisa:)

Ja idag så har jag varit på skolan och där hade vi först dubbeltimme i bild och då skulle vi hålla på med sån där typ keramik lera eller vad det nu heter :P
Ja och då gjorde jag en skål som jag ska måla nästa vecka :P
Ja ni får se bild på den sen när den är klar :)
Och sedan så hade vi franska , lunch,franska,engelska och matte !
Sen så slutade vi, och bussen kom idag iaf :D
Ja och nu ligger jag i sängen IGEN ja det borde vara nåt fel på mig jag är trött JÄMT!!!!!
Aja nu så väntar jag på att Lovisa ska ringa mig på skype :)
Puss&Tjing                   //Nanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0