regnet droppar

hej.
igår var det en gryymt rolig kväll (:
jag var med ida anna-lotta fanny ellen sanna selinn, sen kom josefin och felicia..
fast dom gick med oss bara en liten stund , vi såg ju erik grönwall, men bilder på kvällen och han kommer sen idag eller imorn :)
ja men vi kom dit klockan 6 typ :)
då mötte vi alla på shell, och sen gick vi å löste in oss :) och satt där bara , sen började erik , sen efter det så gick vi ut bara å gick å prata med en massa å hade en MASSA skojj :D
vi var med wille edvin å carlsson ett tag å :)
men sen vid 11-12 så vare inge kul så vi drog hem,
då var jag å ida hemma själv,
vi var rååå hungrig så vi kokade makaroner, med grillkrydda och aioli sås , shiiiet vad gott det var :o
:D
sen kollade vi liite på tvoch efter det gick vi upp på mitt rum å fixade och donade,
vi somnade typ 3,
och lovisa ringde och väckte oss 11 -.- ojoj lillpruppen vettu.
somnade om till 12, och ja nu fixar ida sig ch jag ska snart traska ner i duschen ;)
så pusss/Nanna♥
jo juste det regnar ute idag.

Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg !=)

2010-07-25 @ 16:55:29
URL: http://foreverthis.blogg.se/
Postat av: sara

fin blogg !=)

2010-07-25 @ 16:55:31
URL: http://foreverthis.blogg.se/
Postat av: Anna-Lotta

:D <3, bilderna då nanna?:p

2010-07-25 @ 17:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0