so damn beutiful

hejsan där.'
nu har jag nyss komm hem från skolan ;D
där vare nirre ;)
fast jag hade syslöjd och då så var det nån grej på sidan om där vid nålen som var som en tjockare nål och sen körde jag genom fingret för mina fingrar är så STOOORA så dom vart ivägen xD
haha skojja men ont gjorde det *:(
och jag gjorde klart en kudde till castor oxå.
ikv så ska jag grilla med klassen. kulkul , föräldrarna ska med , och vi ska köra brännboll , föräldrarna mot barnen ;)
hahaha (:
och josefin har åkt till kiruna , hon ska vara där i en månad :( kommer sakna henne. <3
och det blir ingen bild nu heller för jag sitter vid pters dator. ;p
men bild kommer sen iaf , när jag sitter vid min data.
pusss/Nanna♥
och ja jag kanske har stavat fel på beutiful , ;p kommer inte ihåg hur det stavas ;s

Kommentarer
Postat av: Moa

sv: hehe okej ;)

2010-06-08 @ 16:55:46
URL: http://moasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0