Två sprutor på samma dag

Hej!
Hur har eran dag varit? Min har väl inte varit den bästa precis, men inte den sämsta heller.
Efter lunchen idag åkte jag till Centro de Saude här, typ dom vårdcentralen, och tog det nya vaccinet som man ska ta när man är tretton. Lite läskigt tyckte jag först men det kändes bara som ett myggstick :') När jag kom tillbaka på skolan så hade jag gympa och då badade vi. Efter skolan åkte jag till tandläkaren för att reglera tandställningen, och där fick jag också ta bedövning för han skulle fixa en grej. Alltså två sprutor på samma dag, usch! Ajja, nu är det över i alla fall.  På lunchrasten idag så gick vi ner till stranden och tillbaka också, härligt!
När jag åkte hem idag så var det 43 grader i solen, hett hett hett! :O  Nu ska jag plugga.

Ciaoo!
// Lovisa
// Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0