En bra söndag

Hej på er!
Jag har inte hunnit bloggat idag förrän nu, men såhär har min dag varit i alla fall;
På förmiddagen idag fortsatte jag lite med träslöjd, och nu är jag klar! Sedan sprang jag upp för att byta om och fixa mig för att sedan gå bort till Eva där även Viktoria, Louise och Carin var. Där åt vi god mat, lekte med hennes tre hundar, gick ut och gick med dem, (och självklart fotade jag lite på vägen ;). Efter det gick vi hem till mig där vi badade i poolen och gjorde lite annat. Nu har jag nyss kommit hem efter att ha varit ute och käkat på restaurang och firat morsdag! :) Grattis på morsdag mamma, mormor och alla andra mammor där ute i världen! :D

Nu är jag i alla fall hemma och ska fixa allt tills imorn, kolla igenom lite bloggar och duscha.



// Lovisa

Kommentarer
Postat av: Linnea

fin blogg, kommentera gärna min! :))

2010-05-31 @ 15:52:15
URL: http://linneeaaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0