GAAH?!?!

I vanliga fall använder jag laptopen och där använder jag Google Chrome och där ser designen till bloggen ut som den ska, men nu är jag inne på stationära datorn där jag har Internet Explorer ser designen helt knäpp ut!?!?!? 

Vad använder ni för internet-program och ser ni en liten ruta där det är bild på mig och Nanna och det står lite om oss som sitter till höger om inläggen?!? Snälla, svara i en kommentar!

Och när ni ska besöka bloggen ska ni använda Google Chrome för att se bloggen som den ska se ut! Dock kanske det också ser bra ut i andra program som Mozilla, Safari eller andra, jag har bara testat Internet och Google Chrome!

Edit: Jag har hittat felet och jag fixar det imorn! :´)

// Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0