gammla minnen

ja nu sitter jag och lovisa och snackar en massa minnen (:som i sommras då så tjänade jag 12 kronor på en ciruks för jag fixade musiken ^^
lovisa var med oxå ;D
haha
'
ja sen när vi var i norge så skulle vi få tag på nån som pratade norska, men då skulle vi fråga en utlänning , ja och han pratade inte norska , men sen då så frågade han om vi pratade engelska och det gjorde ju vi , så då förklarade han , se så frågade jag lovisa om vad han sa , och då sa han sen , pratar ni svenska :D
hhahahaha FAIL.

ojoj ja det är alldeles för mkt för att skriva här , jag vill bara skriva ner allting här , men det skulle ta 128473 år , (:


och nu ska jag sova för annars så orkar jag inte kliva upp klockan halv 4 imorgon bitti ;D

pusss/Nanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0