jdkfhvkdh

ÅHHH VAD ARG JAG BLIR , JAG HADE SKRIVIT AS MKT OM LÖRDAG SÖNDAG MÅNDAG TISADAG OCH ONSDAG, SEN FÖRSVANN ALLT BARA OCH JAG TÄNKER INTE SKRIVA OM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

på lördan så var jag i stan med ida.

söndagen så var jag i stan med pappa.

måndagen var jag på skolan sen så var jag på gårn och sen när jag kom hem så skulle mamma till västerås med castor för han hade typ bara ramlat ihop :(
Ja så då blev det en massa tårar och så.

tisdagen så var jag på skolan till typ 10 för jag fick så ont i huvve och jag blev alldeles yr. så då tog jag 10 bussen till pappa. la mig och sov i typ 2 timmar men yr och huvudvärken hade inte gått bort -.-

onsdag jag vakande 10 fikade och nu ligger jag i soffan med datan och mitt täcke (;

ja en kort sammanfattning då iaf, men asså fatta vad mkt jag skrev men allt bara försvann, JAG ÄR ARG DJFRFGLKJRLFGRJHFKJDFHGMCJKNNHVFDSJKMBNBNVHBNVCJMK HBNFC JFDSJFCNRVFDCJKVJUHIKFDJCMJKVMKNLDFSKUJKXHVLJKFIDVFTDFJKDSKFGDJCHJDRUKRDFDJCK

ja men jag skriver mer sen HEJDÅ!!!!!!!!!/nANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0