schööönt

hej.

idag har det vart enb schööön dag ;D
var på skolan , där var allt bara bra :D
klockan 2 så åkte ju jag alina och caroline hem för vi har eget val. så då for vi hem och istället för att cykla runt johannisberg så cyklade vi bara på ljunga bara :D
sen så åkte caroline hem vid 4 då åt jag och alina på shish.
sen så cyklade vi på kiosken , och alina solade mina ben , ^^;D
hhahah , hon spelade gittar med benet oxå ;o ojoj vad har hänt med henne , eller justja hon har ju alltid vart så ;D <3
sen kom josefin , då så cyklade vi till parken och där var robert johan krille och ted, då spelade josefin med dom , jag och alina satt och kollade på.
hon slickade mig på kinden , mumms -.-
hahaha , sen så for dom på kiosken , då så busade vi , och snkom dom tillbaka , och vi hade lika kul då :D
sen så for alla hem och jag och alina for hem till mig (:
hon for nyss hem .

men nu så ska jag städa rummet för lillebror fyller år imorgon :D
och så ska jag duscha , pusss/Nanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0