solig dag?

hej.

ja kommer det att bli lite soligare än var det är?
för det har vart typ mulet hela dan , och nu ser jag solen kika fram där bakom molnen (;
heheh
idag så vakande jag typ halv7 , gratta lillebror gjorde jag oxå för han fyller 7 idag, shiiet vad stor han börjar bli ;o
jjaja. kvart i 8 kom alina och hennes mamma och hämtade mig här , för jg åkte med dom till skolan :')
på skolan var det bra (y)
jag fick sluta tidigt idag , typ jag och alina och carro (:
för jag hade inget att göra på pulsslag, så då pratade jag med johanna och hon sa att jag fick åka hem (:
schöönt(;
ja så då åkte jag hem vid 2 ju , annars så skulle jag ha slutat 4 ;p
sen när jag kom hem så hade mamma fixat lite på mitt rum, så nu ska jag fortsätta med det , sen så ska jag fixa packningen , för nu äre bara 2 agar kvar ;D
wiiho. ja och sen så kommer en massa fok, fast jag ska nog va lita osocial med dom och stick ut på ljunga en sväng (;

skriver mer sen , pusss/Nanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0