TIPS: Klädkris?



Tänkte berätta ett tips som jag själv brukar följa;

Jag tar fram vilka kläder jag ska ha på dagen kvällen innan för att jag ska hinna på morgonen. Dock har jag ofta väldigt problem med att välja vad jag ska ha på mig, ett tips då är att gå in på en blogg som du tycker har en snygg klädstil, om bloggaren har en kategori som t.ex. heter Outfits eller liknande så gå in där och kolla igenom så förhoppningsvis hittar du en snygg outfit som du gillar. Sen är det bara för dig att försöka hitta något liknande i din egen garderob!

Några modebloggare som jag brukar få inspiration från är bl.a. Lisaplace, Elin Wahlberg och Stefanie


// Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0