sol-bad-skoj-cykla-sooooova

hejsan :D
nu har jag inte bloggat på ett tag här på bloggen men från mobilen kan jag ju ;)
ja men dom senaste dagarna har vart awesome eller stavas det awsome ? hmm , men vi säger awesome ;)
ja den där kvällen jag skrev att jag skulle till typ jonas stuga då hade alina dragit hem och jag följde med wille och jonas till stugan där och vi kollade på film , spiderwick ;) hehehe.
jag drog därifrån halv 3 och alla sov när jag kom hem så då sov jag med :p
sen så i fredags så kom lovisa till mig och vi hade massa skoj med alina vi "ramlade" i vattnet med kläderna på ;p
ja en massa sådant då.
ja i lördags var jag med alina lovisa åkte ju hem på fredag kväll ;)
ja men på lördan där då badade vi och solade och hade massa skojj och riskerade livet typ :o och alina och jag somnade i soffan så hon sov hos mig då :)
hehehe men kul vare iaf.
sen igår söndag alltså då ringde jonas typ halv 12 då kollade jag och mamma på film  och sen kom jonas och wille, det var på kvällen alltså :p
ja sen ringade alina typ 12 och då skulle vi möta henne då skjutsade wille mig på cykeln och jag trodde att jag skulle skita på mig ;o
hehh han kör eller cyklar kanske man ska skriva ;p ja han cyklar som en galning :o
ja men vi mötte ju alina sen drog vi hem till mig och skulle kolla film, men så blev det inte utan wille och jonas tog på sig mina BH:ar och jag sminkade jonas ;o finfin han blev då:p
sen vart klockan halv 2 och dom skulle dra hem , men nää dom orkade inte så dom sov här ist ;D
ja och det var lyckat (y)
när jonas "sov" så ritade jag och alina på han , men sen då sa han typ , ehh asså jag är lixom vaken ;) hheheh
ja och jag fick dela säng med alina , fick damp på henne nästan och hon på mig , för ingen kunde ligga still , det var rååå varmt ju ;o
heheh men jag älskar henne ändå .
ja och typ för en timme sen drog dom , och jag ska städa upp all skit , och sen ska jag till tandläkarn. hoppas jag har finfina tänder då , jo men det tro jag väl ;)
och sen kommer lovisa , på onsdag blire gatufesten med alina och lovisa och sen torsdag blire byberget med ida lovisa och kanske wille och jonas ;)
men nu ska jag fortsätta att vara duktig att städa innan jag får damp på .... ...... !
pusss/nanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0