Bra dag!



Hej alla glada!

Idag har det varit en riktigt bra dag. Varför?
Jo för att det är sommarlov snart,
jag åker till Sverige om en vecka,
det har varit en rolig dag på skolan idag,
jag har fått mina omdömen,
jag har ätit glass idag, och tja, det var väl det! ;)

Som ni ser så har det varit en riktigt bra dag. På skolan hade vi bl.a. gympa då vi badade vi. Efter skolan åkte jag till Cascaishopping där det blev glass, gött! :D  Jag har också fått mina omdömen idag, och eftersom det står på 'bralistan' så kanske ni fattar att det var bra!
Nu ska jag kolla igenom lite bloggar och sedan börja med en nageldesign till skolavslutningen, som är på torsdag(!)
Höres!
// Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0