everybody dancing in the moonlight ..

hej.
ojoj vad dålig uppdatering det har varit :s
men det är ju sommar nu :D
i tisdags åkte jag hem från lovisa, och då var jag bara hemma hos pappa , sen idag då vaknade jag av att det ösregnade ute ..
ja sen så slutade att regna och jag åkte ner till kranfirman till ida och ellen som är så duktiga att sommarjobba där :)
sen så gick jag ellen och ida till shell, sen så gick ellen till pappa sin och jag och ida fortsatte hemåt till mig:)
och hemma hos mig hade vi en massa kul som vanligt, efter maten så körde jag och pappa hem ida och sen körde pappa hem mig :)
då var jag ju såklart med aliina :)
va hade oxå men MASSA kul med en MASSA speciella saker ;)heheh
aa och hon var hos mig till kvart i 12 , sen kom hennes pappa , egentligen skulle hon gå men det gick ju som det gick :p
och nu ligger jag i sängen , ska inte sova men jag la mig bara för jag orkar inte sitta uppe -.-
men jag skriver imorgon eller ikväll/natt :) puss/Nanna♥

Kommentarer
Postat av: Alina

alltid kul med dig!<3

2010-07-03 @ 00:25:32
URL: http://alinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0