Vi ger oss av, utan att veta vart. Vi behöver inte prata alls

hej.
idag har det vart en suverrrääään daaaaag:D
vakande imorse fixade mig lite snabbt och stack till bussen, vi skulle ju på backetjärn idag , fytusan vad kul det var där ;)
först när vi kom dit så var det 5-kamp , och då var det  klasserna mot varandra , och det var typ några uttagna , som man hade röstat på , a iaf vi vann inte tro iaf inte det , vi får reda på det imorgon.
ja sen så gick jag anna-lotta , mikaela, alina bort till typ en annan sida där det var paintball och lite allt , ja men på vägen dit kom ju jonas och wille och kastade vattenballonger:p
fast bara på ann-lotta ^^
hehe ja sen så vare typ man kunde åka ring efter båt , jag åkte inte ring utan jag satt i båten ist ;p
det var AS kul.
aa sen så gick jag micka och alina tillbaka och då skulle vi bara bada till knäna för vi hade inga kläder, men då kommer johan och häller äckel sand i mitt hår. ;p
ja en så började alina skvätta vatten på mig , sen så tog johan en flaska och hällde vatten över mig , och sen så blev det att jag åkte i med kläderna på , 5 GGR ;p
sen så slutade det klockan 3 då så gick jag alina robert wille johan johanna joel och adam till nån busshållsplats en bit bort för vi kunde inte åka den bussen som gick till skolan direkt för vi hade typ busskort eller vad det nu var ;p
aa så där stog vi och väntade på busen en halv timme , -.-
och jag i dygnsura kläder då , frös som en griiiiis, a sen kom bussen åkte till skolan med den bytte buss och for hem  och nu ikv har jag vart barnvakt till min kära lillabror(:
ochså bakade jag cookies ;)
dom blev mums.
skriver sen , pusss/nanna♥

Kommentarer
Postat av: Anna-Lotta

haha :D

2010-06-11 @ 13:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0