duochjagmotvärlden

hej.
tusan vad dålig jag är på rubriker nu mera...
jaja nu dom senaste 2 dagarna har jag inte vart med nån bara varit hemma.
i onsdags var jag ju hos jonas , jag och josefin var ju där :)
vi hadde skoj.
ja sen klockan 6 kanske då drog vi till ljunga, och jonas for till forsen och jag och josse hem till henne.
sen så skulle vi tälta men vart inget.
å en massa, sen så for jag hem och vart inget mer josefin för kvällen.
igår då skulle jag kliva upp nio och börja städa toan , hallen och mitt rum.
men jag klev visst upp klockan ett istället:) heheh
och jag skulle vara med josefin då oxå , efter jag städat men vart inte .
men städat vart det minsann :)
och idag då skulle jag oxå vara med henne , men vart inte , men imorgon ska hon och jag upp till ånge, för på pappas sida har vi varje år typ "brännbollsturnering" med en massa andra familjer , och då fick josefin följa med :)
bilder kommer nog upp här på bloggen :)
och jag saknar alina någe så jääääävulskt :'(
men när hon kommer hem då jäklar :)
men nu ska jag nog titta på en till film , jag har sett 2 redan :)
pusss/Nanna♥
saknad :( <3

Kommentarer
Postat av: alina

D MEDD!

2010-07-17 @ 16:48:57
Postat av: Anonym

asså åh kom hem vafan :o jag skulle serri kunna cykla till finland bara för att få träffa dig nu !<3

2010-07-18 @ 22:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0