vad skulle jag göra utan dig?

hoppsan där:)
det har vart en riktigt dålig uppdatering för min del :(
men som sagt har vi ju vart i by , det var skoj , myyyycke skoj :)
men igår då va jag med josefin frånb typ 4?
och vi badade i forsen med adde edvin wille och jonas :)
sen så drog vi hem till josse, och hon åt sen for vi hem till mig och jag åt och sen så var vi ute på gården min ett tag , och klockan 7-8 ringde vi till jonas och han och wille var vid forsen så vi drog dit :)
men bada det gjorde vi inte ;)
tog en massa bilder på dom :)
sen så for vi hem till mig och typ gjorde inget?!
eller jo sprayade hårspray på wille och smörjde in han med en massa brun utan sol ;)
heehheheh,
sen typ vid halv 12 så skulle vi till parken , och sen fick vi höra att det var en bil som hade kört in i nå träd vid conteinrarna(?)
så vi drog dit ,och helt rätt där så vare en mosad bil
det var ingen där , men det hade hänt typ nyss, sen kom polisen och en massa , men bilder kommer på allt :)
pusss/Nanna♥
tjockis castor :)
wille och jonas :)
jooooonas :)
wille och jonas? mun
men yesss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0