college.

Hejsansvejsan.

Igår så var ju jag hos Anna-Lotta och då så kom vi hem från skolan typ 3 och då fikade vi sedan så tog vi sparken till Mjölan , det är där dom har alla sina travhästar och hennes framor och farfar bor där oxå så då skulle vi hämta hem deras hund och när vi skulle ta sparken ner igen för det är typ en lång backe ner a då så sprang det ut en häst mitt framför näsan på oss :o    asåå fan vad rädd man blev , det var deras föl, det brukar typ rymma ut ur hagen fast den stannar på gården , a iaf vi höll på att bli påsprungda. det hade inte blivit najss.!
A men det gick bra iaf för den sprang iväg sen :P
sen när vi kom hem igen så satt vi vid datan och typ kolla bloggar å sån skit ;D
sen så gjorde vi pizza å dom blev gooooooooda :D
efter maten så kollade vi datan igen och då så lärde jag Anna-Lotta att fixa bilder på picknik:)
sen typ vid 8 så skulle jag hem och när jag kom hem så kollade jag tv och datan och sen så somnade jag framför datorn (y)


Och idag så har jag bara vart i det nya huset och fixxxxxattt , och min bloggning kommer sjunka som faan nu när vi ska hålla på att flytta , men så är det ;) och när vi har hunnit flyttat in i huset riktigt så kommer jag ju blogga som vanligt igen, men det har vart så mkt nu , en massa prov å flytt å en massa så jag har ju inte kunnat blogga ;( och nu ikv så har jag ju kollat på film oxå å den hette college den var faktiskt ganska så bra :D(y)

Ha det najss hörrni :D                    //Nanna♥

Kommentarer
Postat av: Anna-Lotta

haha:) <3

2010-03-07 @ 09:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0