Picknick på stranden


Idag har jag varit på skolan, som vanligt. Jag jobbade med NO då jag fortsatte med Mått och Mätiningar. Jag hade också portugisiska då vi tränade på pjäsen, det var sista träningen innan showtime idag. Jag kan mina repliker så jag hoppas att det kommer att gå bra! På lunchrasten gick vi ner till stranden och tillbaka, för vi gör det varje lunchrast. Idag köpte vi glass också, mums! :) På eftermiddagen jobbade jag med NO, matte och engelska. På engelskan skulle jag skriva om min "Favourite sport".

Efter skolan gick vi ner till stranden och hade picknick, mysigt var det! :) När jag kom hem slängde jag på mig myskläderna och lade mig i sängen med datorn på magen och kollade bloggar och såg på "Bella & Tyra Show". Jag kunde inte se det igår för det blev för överbelastat. Såg ni på det? I såna fall, vad tyckte ni? Jag tyckte att det var bra och jag kommer titta på det nästa torsdag igen! ;)


Vad jag ska göra nu får ni se sen, för det kommer bilder på det! ;)

Det blir ingen Dagens outfit idag eftersom jag slängde på mig myskläderna direkt när jag kom hem.


Ha en mysig fredagskväll!


// Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0