Godmorgon alla glada:)

Hejjjis!
Jag vaknade precis nu :)
Jag kan ju inte skriva så mycket efetrsom jag nyss vaknat så det har ju inte hänt nåt :)
men jag kan ju skriva om 2 händelser om när jag och Lovisa var på paradis badet :D
1.Jo jag och Lovisa älskar en rutchelbana där eller man kan kanske kalla det en fors ;) aa när vi åkte den så åkte hon före mig och precis när hon kommer ner så står det en kille där i våran ålder, och han fångar henne ;o
och det blev som en chock för både killen och  Lovisa.  Och killens kompis började att as garva och det gjorde jag oxå med sen så började dom oxå att skratta :D
2.Jo när jag skulle gå upp för en stege där då stog jag rakt under en kille som var på väg upp, och precis när han nästan var uppe så tappar han taget och faller rakt ner i mitt huvud, det gjorde nt då men nu bara skrattar vi åt det :)
Jag lovar att skriva mer sen !
Puss&Tjing:)                          //Nanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0