:D

Hej.


Ja idag så har jag inte kunnat blogga för att jag bloggade ju på morgonen men sen så kom Lina och då så gick vi på torget och fikade och sen så gick vi hem till mig och kollade TV och sen så skulle hon till stallet vid 4 , så då kollade jag mer på TV och sen så åt jag pannkaka och sen åkte jag hem vid 6 tiden och när jag kom hem var klockan 7 kvart i 7 och då så var jag med Alina och vi gjorde ju massor av bus, vi var ute på byn och sen så gick vi hem till mig och så kollade vi på TV och åt kladdkaka :D

Sen så vid 11 åkte hon hem och nu ligger jag här och prata skype med Lovisa.

Men jag skriver mer imorgon , puss


//Nanna :)

Kommentarer
Postat av: Madicken - Från självskadning till lycka

Hej :)

Kikar in och hälsar dig en härlig dag.

Allt bra idag?

Kram

2010-04-08 @ 09:24:50
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0