:)

tjoohejsan

Ja dagen idag har vart den bäästa :D hahah

Jag klev upp typ 10 sen så kolla jag TV till typ 1 ;s

Sen ringde pappa och sa att jag skulle följa med till Michelle , Henrik och Elin för Henrik hade fyllt årså då fick jag ju ta och hoppa in i duschen sen fixa mig och sen så drog jag iväg dit ;)

Kom typ hem vid 6 kanske vet inte riktigt ;s

A då åt jag middag sen så drog jag ut på byn med Felicia Elin och Alina och vi drog iväg till rampen och jag kan typ inte komma upp där , men så finulig som jag är så fanns det en bräda på baksidan som man kunde klättra upp på  och då gjorde jag det sen så satt jag där ett tag med Tjejornaa :D och så var det nå små barn där som man hade lust att skjuta skallen av ;) haha

Ja och jag har alltid problem med att komma ner därifrån ;) och precis när jag skulle gå ner då kom Johan Robert Ted Wille Adde och Krille , aa och Alina skulle ta emot mig , men det tog typ en kvart för mig att komma ner , ahahha och Johan och Wille dom jävlarna filmade mig, hahah men det gör inte så mkt heheh:P

aa sen så följde jag med Alina hem och mamma km och hämtade mig typ halv 9 och då duschade jag sen så satte jag mig här och nu ska jag föna håret och sen platta ;o

Pussss// Nanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0