Gaaahhh.

Hej,

Oj idag har jag inte bloggat men jag har faktiskt inte haft tid,

Jag vaknade vid 11 och sen så klev jag upp och fikade och sen så klädde jag på mig satt vid datan och kollade typ 5min ;s sen kom det folk och dom åt middag här och efter det kom Alina och vi bakade muffins med jordgubb och grädde , mumms ;p

Och sen så satt vi vid datan och fjantade som vanligt, hhahah <3

Sen for hon hem och jag gick ut och gick med mamma och Castor en snabbis och nu sitter jag här och snackar  skype med Jens (y) :)

Pusss // Nanna♥

Kommentarer
Postat av: ALICIA

ohja :D & det är ännu roligare. Älskar att shoppa!

2010-04-17 @ 23:53:07
URL: http://aliciasiverman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0