Oj vilken dag !

Hej!

Ja ojoj vilken jobbig dag det har varit idag,

Jag vaknade klockan 5 , klev upp fikade fixade mig sen så klockan halv 7 så skulle jag mamma och Castor till S-vall för att Castor skulle operera sig:/

Ja så då åkte vi iväg och det tar ju typ 1 timme till stan så då kom vi fram typ kvart i 8 pch klockan 8 så skulle han in på operation, men den blev typ halv 9 , ja sen så kom veterinären ch hämtade Castor och då for jag och mamma in till IKEA och åt frukost där ;)

Ja sen så köpte mamma skrivbord till mig och massa små saker :)

Sen gick vi in på Birsta och då köpte jag massa kläder dä som förhoppningsvis kommer upp imorgon här på bloggen.

Ja sen vid halv 5 så skulle vi hämta Castor igen , och han var allldeles ner drogad typ :p

hehe ja sen så for vi hem och jag gjorde inte så mkt , var bara med Castr och sen nu så ligger jag här :)

puss hej //Nanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0