suuuperhjältarrr

Hejj ,

Idag så kom Alina och hennes mamma och hämtade mig typ , ja vid kvart över 8 och körde oss till skolan sen på skolan var det helt okej , men kunde ha vart bättre ,

Ja sen så vid 2 åkte jag Carolina , Alina hem och cykla runt johannisberg (y)

Sen så åkte jag hem och åt sen så kom dom till mig å vi hoppade studsmatta, hah och ja kanske lekte suuuuperhjältar :D haha vem vet , ;) aa ni vill inte veta :p

Sen vid 7 åkte dom hem och jag gick ut med lillebror och busade på studsmattan , han skulle flyga flygplan , men det gick ju som det gick , hehe :p

Men nu ska jag dra , hörs sen pusssss/Nanna♥



Saknar min lilla söt prupp :'( men på fredag då kommer du hit igen :D <3

Kommentarer
Postat av: ida

men haha bilden :p

vahettere, jo, men fan jag kommer väl nog på fredag, men du hade tydligen sagt att du skulle vara med lina i ånge?

2010-04-27 @ 16:11:17
URL: http://igerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0