Utmaning 8 saker

Klara har utmanat oss och här kommer mina svar.


Reglerna är:

Publicera reglerna på din blogg.
Svara på sex 8-sakerna.
Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favorit program:

Desperate Housewives
Bella & Tyra SHow
Greys Anatomy
Beverly Hills 90210
Guds tre flickor
Gossip Girl
(Vet inte om det heter nåt speciellt program men det är iaf på Fashion TV
Blue Water High

8 saker jag gjorde igår:

Åkte bil
Åt prinsessbakelse
Fotade
Plattade håret
Klädde på mig
Åkte till IKEA
Bloggade
Läste bloggar

8 saker jag ser fram emot:

Träffa Nanna
Träffa Agnes
Åka till Sverige
Sommarlovet
Sommaren
Tills jag får träffa släkten och alla andra vänner
Tills på torsdag

8 favorit restauranger:

Hard Rock Café
Gordinni
Casa Mia
Moinho Dom Quixote (Stavning)
Surf bar
Shish
Allt som har god mat
Kommer inte på nåt mer

8 saker på min önskelista:

Systemkamera 
Stativ
Pengar
Kläder
Skor
Smycken
Nagellack
Solglaögon
8 personer jag ska utmana:

De som vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0