Klippt mig ;D

Hejjjis'


Idag har jag först varit i skolan som vanligt ... :)   Efter skolan åkte jag till frissan och klippte mig , yeey! :D

Sen gick jag hem och fikade  :)   Resten av kvällen har jag packat och pratat med Nanna :)


Imooorn åker jag till Sverige , yihoooo! :D


Nu ska jag fixa naglarna och lyssna på musik ;)


Puss&Tjing ♥


// Lovisa


Det syns inte så bra , också är det lite lockigt för frissan fönade det så att delt blev lockigt :P  Men det kommer bättre bilder nån annan dag!

Kommentarer
Postat av: viktoria tomei

snyyygt det blev! ha det så bra i sverige! <333

2010-02-05 @ 21:16:40
Postat av: viktoria tomei

snyyygt det blev! ha det så bra i sverige! <333



kramizzzar vikkan <33333

2010-02-05 @ 21:18:48
URL: http://viktoria-tomei.blogspot.com
Postat av: viktoria tomei

jag skrev två gånger sorryyy!

2010-02-05 @ 21:19:55
URL: http://viktoria-tomei.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0