Shopping & Fika 6/02

Hejjjis'

Ja det har varit väldigt dålig uppdatering de senaste dagarna men vi har helt enkelt inte haft tid att blogga  :P


Igår klev vi upp, åt frukost, fixade oss och sen gick vi ut på stan och shoppade :D

Jag/Lovisa köpte ett svart och ett vitt linne från Gina Tricot, tre ansiktsmasker två från HM och en från Lindex, en foundation från Kicks, en mascara från Kicks, ett rosetthårspänne från Gina Tricot, ett paket med "foundationsvampar", en mössa från HM och ett par "nörd"-glasögon från BikBok ;)

Jag/Nanna köpte ett svart linne från Gina Tricot, en rosa tröja med tryck från Gina Tricot, en skjorta från BikBok, en handväska från Lindex, tre ansiktsmasker två från HM och en från Lindex, puder från HM, två par svarta tights från Gina Tricot, ett par strumpbyxor från Only och ett par "nörd"-glasögon från BikBok.

När vi hade shoppat ett tag gick vi till Coffeehouse by Georg och fikade Hotchoclate, cookie och semla och hade väldigt roligt :D

Ja, det var vad i gjorde igår/lördag på dagen :)



Puss&Tjing


// Lovisa & Nanna



Bilder på vad jag/Lovisa köpte...























 
Bilder på vad jag/Nanna köpte...




















Kommentarer
Postat av: ida

snygga brills :D

2010-02-07 @ 21:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0