Träslöjd hemma

Hejjjis'

Idag har jag varit hemma först lite för jag skulle ha träslöjd och det har jag hemma med pappa.  Jag började med en blomlåda som man kan ha utomhus :)    Efter det bytte jag om till rosa leggings från HM, vitt linne från Gina Tricot och en rosa tröja från HM, och ett halsband som jag inte vet vart det är ifrån :P  Jag kanske ska börja med Dagens outfit, vad tycker ni? ;)       Sedan åt jag lite och sen for till skolan där vi hade bild och då skulle jag rita av en sko och då ritade jag av min UGG  ;) 

Vilka är era favorit skor på vintern?          Mina är självklart UGGS  :D

När jag kom hem så fikade jag och sen gjorde jag läxa , svenska och engelska. Nu sitter jag här och lyssnar på musik på tvn men jag ska nog gå ut och fota lite nu för det har nyss regnat och då är det så fint med alla regndroppar :)



Puss&Tjing ♥


// Lovisa



Kommentarer
Postat av: Klara

Jag tycker att dagens outfit är kul. :)

Kram

2010-02-24 @ 13:51:10
URL: http://blogg-klara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0