Äntligen fredag :)

Hejjjis''
Ja nu är det Äntligen fredag :D
Veckan har gått ganska fort faktiskt :)
Idag så har jag varit på skolan och sista timmen så skulle vi åka skidor och då tog jag Anna- Lotta och Fanny Skidorna till myggvallen och startade där:P

Och då åkte jag Och Anna-Lotta 1,5 och Fanny vet jag inte vad hon gjorde :P hon åker ju typ längd jämt så hon åkte ju ifrån oss ganska så fort :P
Ja och när vi var på väg hem från myggvallen då så hittade inte jag min mobil:(
Sa jag hade tappat den ;o
Och den var inte i nån av mina fickor eller på skolan eller i gympasalen eller i väskan så då fick jag gå tillbaka och och tillbaka hela vägen alltså i skidspåret och leta och det var kallt som faan för jag hade bara tights och tennisskor ;o

Ja och det tog typ 1ochenhalvtimme att gå där och jag hittade den inte ;(

Och sen när jag kom tillbaka på skolan så hade ju alla gått för vi slutade ju 2 och jag som skulle ta bussen hem till Pappa oxå! men den missade ju jag så jag fick gå på gårn och där var det ju folk :)
Och när jag kommer in där så sitter Johanna där och hon bara : ja din mobil hittade dom på skolan 10 minuter efter du hade gått!

Jag:Men aa visst!

Johanna:jo men det är säkert nån lärare hittade den i skolan !!
Jag:Jaha men varför kom ni inte efter mig då ??

Johanna:Men å orkar springa efter lix:P

Så jag hade gått flera kilometer i onödan ;o
Men det är ju aldrig fel med lite motion :D
Men fyyfaan vad jobbigt det var att gå !
Mina fötter känndes som stora ballonger!
Men allt ordnade sig ju :P
Jag tog 4 bussen hem till Pappa och mobilen fick jag tillbaka och nu ska jag prata med älskade LOVISA <3

Och imån så kanske inte jag kommer skriva nåt för jag ska flytta sängen och sånt för mitt rum är äntligen klart :D jag ska köpa inredning på söndag :D

Jaa och det blev skitta snyggt , bilder kommer sen :D

Jag har ju bytt rum oxå :P

Och jag kanske skulle vara med Ida oxå(imån alltså), jag får se hur det blir :P

Puss&Tjing         //Nanna! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan titta gärna in på våran blogg, vi är två tjejer som är bästisar och har varit det sen första elr andra skoladagen.. Ställ gärna en fråga i våran frågestund också!



Kram Bästisarna :)

2010-01-23 @ 10:58:40
URL: http://bastisbloggarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

men ändå, motion kanske är bra men att gå så länge som du gjorde var lite onödigt och hon kunde faktiskt ha sprungit efter

2010-01-24 @ 11:32:30
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0