Bio med Louise! :)

Hejjjis'


Uppdateringen har inte varit den bästa de senaste dagarna men men.. Det ska bli bättre, lovar! :)


Igår var jag ute och åkte med pappa och Rasmus och då fotade jag lite, bilder kommer sen, när jag kom hem så fotade jag ännu mer och sen fixade jag mig för på kvällen skulle vi åka bort.

Men idag har jag vaknat, gjort läxor, duschat och sen åkte jag till Louise och var där en stund sen åkte vi till bion och såg på "Did you heard about the Morgans?" Den var rätt bra! :D

Nu sitter jag och pratar med Nanna och ska snart fixa naglarna och sen ta fram grejer tills imorn och sånt :)

Nanna har varit borta hela dagen idag därför har hon inte kunnat blogga men det kommer snart!

Puss&Tjing ♥

// Lovisa

Kommentarer
Postat av: Jennan

Jag har redan sett den filmen:D

2010-01-26 @ 19:57:09
URL: http://jennan-jennan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0