Strandbilder

Hejjjis'

 Har inte bloggat på två dagar, fy på mig!

På torsdagen efter skolan for vi i alla fall till stranden och fikade och knäppte några hoppbilder :P  När jag kom hem så duschade jag, pratade med Nanna o.s.v.

Igår var jag först på skolan och sen åkte vi hem och Emelie, Emma och jag gick och fixade naglarna hos frissan.

På kvällen såg vi på film och åt pizza och godis och sånt ;) gottgott !


Nu sitter jag här och väntar på att de andra ska vakna :P

Idag ska Emelie, Emma och jag in till Lissabon och shoppa :D



Puss&Tjing ♥

// Lovisa





Det är nåt fel så det blir jättedålig kvalité på bilderna :(  Men iaf är det jag och Rasmus när vi var på stranden ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0