Förkylning på G ?

Hejjjis'
Ja idag så var det ju skola och där var det bara bra :)
Och sista timmen så hade vi pulsslag och då har jag hemkunskap:)
och då så var jag med Anna-Lotta , Alina Och Carro :)
Vi skulle göra typ köttfärssås med pasta , och vi gick inte efter receptet på köttfärssåsen , men gud så god den blev ;p
ja jag kommer inte ihåg vad vi hade i den men smör hade vi iaf i :)
Men jag har aldrig ätit godare köttfärssås!
Aja , efter det så slutade vi och när jag kom hem så åt jag lite soppa och gick och la mig här i sängen med datorn på magen !
Ja jag har känt mig lite hängig idag och så , så det är nog en förkylning på G ?
Ja idag så kanske jag ska prata med Lovisa och kolla på Grey's anatomy :D
Puss&Tjing      //Nanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0