Hemma från shopping!

Hejjjis'


Dålig uppdatering idag, sorry!  Men jag har ju som sagt varit på IKEA.  Vid ett idag for vi till Louise och vi spelade pingis och sen satt vi mest vad datan bara.  Typ tre for jag och mamma till IKEA där jag köpte jätte mycket till mitt rum eftersom jag ska ändra färgerna här imorn ;) bilder kommer :D

Sen efter att vi hade varit där så for vi till Riviera för jag skulle skriva ut några kort också köpte jag två kuddar. Efter det for vi på en affär där jag köpte lite nytt nagelstyling och ett par lösögonfransar ;)

Nu pratar med jag Nanna,  ÄÄÄNTLIGEN!! :D ♥  Ja, hon har kommit hem nu men hon orkar inte blogga ikväll för att hon har så ont i huvudet och mår inte bra men hon bloggar imorn igen ;)
 












Puss&Tjing! ♥


// Lovisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0